yurt

çekilmeyen şey.

adam tırnaklarını direk yere kesiyo lan daha ne.

11 mart 2012 beytepe karla karisik yagmur yagisi

insanı korkutmaya yeten yağıştır, "zaten 3 aydır güneş yüzü görmemiştiniz, bir hafta güneş de size yeter" dercesine başlamıştır.

edit: anlatım bozukluğunu düzeltme.

the elder scrolls v skyrim

yılın belki de son zamanların en iyi rpg'si.

ama bazı mantık hataları yok değil.


----- spoiler -----
mesela ben koskoca dovahkiin'im, elimde malog bal'ın mace'iyle gezerken, "o asayı uzak tut benden dovahkiin!" diyen guardlar var. ama başka bi guard'a takılınca "elini cebimde görürsem çükünü keserim!!!11!1" diyor. sonra geri korkuyor.

bir devi öldürmek koskocaaaa dovah öldürmekten daha zor. o ejderhaları köylüler ellerinde çapalarla kesiyo lan. olur mu öyle şey.
----- spoiler -----

edit: rpg oyunu ne yahu.

skyrim

the elder scrolls v skyrim oyununun geçtiği kocaman konya gibi bi yer*. ejderhalar falan var.

athlete

martın 2'sinde istanbul'a gelmeyi düşünen grup. ankara'nın ben taaaaa.

killer sounds

hard fi grubunun 2011 çıkışlı albümü. parça listesi şudur:

1. good for nothing
2. fire in the house
3. give it up
4. bring it on
5. feels good
6. stop
7. stay alive
8. excitement
9. love song
10. sweat
11. killer sounds

dinleyin öneririm, içinde neredeyse hiç kötü şarkı bulundurmadığına kanaat getirdim.

hard fi

killer sounds albümüyle yıkmış geçirmiş, iyi ki dinlemişim dediğim grup.

20 eylul 2011 ankara patlamasi

<bkz: 20 eylul 2011 kizilay da patlama>

lys 2011

26 bininci olduğum sınavdır.

sagopa kajmer

3-4 ay dinlemeyip bi anda sardırınca şarkıları mükemmel ötesi gelen rap sanatçısı.. *

lys 2011

çok çok afedersin yarın saat 2'de zıçacağım sınavlar bütünü.

edit : sıçmadım :p

tutamac

yiğit özgürün son kariktatürüyle artık her gördüğümde sebepsiz güldüren şey.

karikatür şöyle:

+abi bu tuttuğumuz şey ne?
-tutamaç?
+ne yani, bu akşam ölürüm beni kimse tutamaç'taki gibi tutamaç mı ?
-insene artık sen.. *

can t get you out of my head

ilkokul yıllarını, mavi önlüğü hatırlatan şarkıdır. klipten bihaber olunca şarkı güzel tabi.

sonuna amina koyim yazilabilecek sarkilar

unutamazsın amına koyim.

unutursun diye amına koyim. ne diye olacak.

adını sen koy amına koyim. çocuğu ben koydum adını sen koy.

when love takes over

20 defa dinlense 30 defa daha dinlenmek istenen parça. vokal süper.

sonuna amina koyim yazilabilecek sarkilar

benim hala umudum var amına koyim..

yandım amına koyim. *

google

lafmacunda aratmak isterken bile ctrl ile enter'lanan* bi kelime. başka arama motorları * bu kadar alışkanlık yaratamaz gibime geliyor.

15 eylul 2009 besiktas manchester united maci

gol oldu. scholes attı. 1-0 man utd yeniyor.

15 eylul 2009 besiktas manchester united maci

ilk yarıda gol atamadıkları maç. kutsal gece ya, ayakları mı kitlendi ne.. kendilerine şu beyiti armağan ediyorum.

garbın afakını sarmışsa demir gibi nani
bizde de iman gücü var, boru değil yani.

cocuk iste

çocuğun dediği küfür, yaptığı el hareketi vs. den sonra ortamı düzeltmek için söylenilen anne sözü.

+adın ne senin evladım ? *
- boh! * *
*çocuk işte!